Nici nu se încheie bine luna că vin stories de peste tot: Twitter, LinkedIn și influenceri virtuali ne vor invada cu povești. Și unde mai punem că:

1. Social media ne influențează mesele zilnice

Un studiu recent arată că e foarte probabil să consumi felurile de mâncare pe care le vezi cel mai des în feed.

Aproape orice om a postat cel puțin o imagine cu mâncare pe Facebook sau Instagram la un moment dat. Ei bine, studiile arată că suntem influențați de tot ce vedem pe social media, mai ales când e vorba de mâncare. Iar cei mai influențați sunt în special tinerii în viața cărora social media joacă un rol vital în ceea ce privește obiceiurile de consum.

Dacă tot ne facem un obicei din asta, măcar să influențăm pe cineva pozitiv, nu? Adică dacă tot postăm, măcar să fie mâncare sănătoasă, nu doar gustoasă și arătoasă.
Don’t let your feed feed you! 😉

2. Twitter apelează la Chroma Stories

Twitter achiziționează Chroma Labs, un start-up format din 7 persoane, foști angajați Facebook și Instagram. Pentru cei care nu știu, Chroma Labs a creat Chroma Stories – o aplicație pentru editare foto și video înainte de a le publica pe social media sub formă de stories. Compania se alătură rețelei Twitter pentru a „le oferi oamenilor moduri cât mai creative pentru a se exprima în conversații” adică, pe scurt, în curând o să vedem stories și pe Twitter. 

3. 46% din traficul site-urilor B2B generat de social media provine de pe LinkedIn 

Da, știm deja că LinkedIn e o platformă excelentă pentru recrutare și căutare de joburi. Dar mai are un super atu: e responsabilă de aproape jumătate din traficul total provenit din social media al companiilor B2B.
Și, ca un bonus, LinkedIn are diferite instrumente pentru targetare, motiv pentru care traficul generat de LinkedIn are mult mai multe șanse să crească rata de conversie a site-urilor B2B.

4.  Virtual influencing e un trend cât se poate de real (și în România) 

Probabil ați auzit de cel mai recent curent în social media: virtual influencing. Adică un CGI (Computer Generated Images) care se comportă asemenea unui influencer real doar că are mult mai multe „talente” ascunse. Cel mai „influent” personaj virtual este, în prezent, @lilimiquela cu aproape 2 milioane de urmăritori. Creată în 2016 (fără să se fi știut de la început că este virtuală), Lil Miquela a „dezvoltat” aptitudini diverse de la modelling la muzică. Cam așa „arată”:

@lilmiquela

A apărut și în România un astfel de personaj, @ana.tobor care, momentan, nu prezintă vreun mare talent, dar așteptăm să vedem ce pregătesc creatorii săi. 🤓

5. LinkedIn testează formatul Snapchat Stories

Da, da, ați citit bine. Trăim într-o lume în care conținutul se consumă rapid, imediat și nu mai are sens să se păstreze. Așa că LinkedIn se adaptează și apelează cu disperare la noua generație. Așa se face că recent au apărut opțiuni noi precum comentarii sub formă de GIF, location sharing în mesaje și reacții asemenea celor de pe Facebook: Like, Clap, Insightful, Hmm și Support.
Ne așteptăm să vedem în curând pe LinkedIn stories în stilul Snapchat pe care compania momentan le testează intern cu scopul de a oferi companiilor un „nou format pentru conversații”. Riiiight. 🙄

În concluzie, conținutul va fi în curând la fel pe toate rețelele de socializare.👏Ne vom obișnui atât de tare cu conținut flashy, efemer care nu transmite mai nimic, dar pe care îl „înțelege” toată lumea. Dar ne adaptăm mediului, ce să facem?


0 comentarii

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Avatar placeholder

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.