Ce s-a mai întâmplat în ultima săptămână? Păi am urmărit Super Bowl duminică seară și apoi am văzut că:

1. Instagram a adus un sfert din vânzările totale Facebook

După ce a fost cumpărată cu 715 de milioane de dolari în 2012 de către gigantul Facebook, rețeaua de socializare Instagram a ajuns în 2019 să reprezinte un sfert din totalul vânzărilor Facebook.
Te-ai fi gândit vreodată că publicitatea pe Instagram aduce mai mulți bani decât cea de pe YouTube? Ei bine, da, cam cu 25%. În anul ce tocmai s-a încheiat, Instagram a adus 20 de miliarde de dolari din publicitate față de YouTube care a încasat doar 15.1 miliade de dolari din ad-uri.

2. Revolut are peste 1 milion de utilizatori în România

Astăzi e o zi importantă pentru echipa Revolut: la mai puțin de doi ani de la lansarea pe piața locală, ne bucurăm să…

تم النشر بواسطة ‏‎Revolut‎‏ في الأربعاء، ٥ فبراير ٢٠٢٠

Dacă inițial motivul pentru care lumea folosea Revolut era transferul imediat făcut prin aplicații și faptul că se poate folosi în orice țară fără probleme, acum Revolut a ajuns în top 10 carduri folosite în toată lumea.

3. Super Bowl: mai puțin despre 🏈, mai mult despre publicitate

Cel mai vizionat meci din lume, Super Bowl – difuzat pe 2 februarie – a avut o audiență de aproximativ 102 de milioane de oameni din toată lumea, dar nici măcar jumătate dintre ei nu s-au uitat efectiv la meci. Mai discutate decât jocul și câștigătorii meciului sunt, an de an, reclamele. Marile companii au plătit câte 5,6 milioane de dolari pentru un slot de 30 de secunde de publicitate. Hyundai, Amazon, Audi, Google, Jeep sunt doar câteva dintre „campioanele” de anul acesta, alături de Kansas City Chiefs. Pe restul le puteți vedea aici. Nouă ne-a rămas în cap:

4. Reclamele la alcool ar putea fi interzise pe social media

Veste grea pentru producătorii de alcool: la 3 ani după ce reclamele la alcool au fost interzise la TV și radio în timpul zilei, ne putem aștepta curând ca nici social media să nu mai fie la fel de permisivă cu acest tip de publicitate.

5. Distribuția utilizatorilor de social media în funcție de gen

E bine de știut în ce proporție sunt împărțiți utilizatorii și utilizatoarele rețelelor de socializare, mai ales pentru un brand. Așa aflăm că Pinterest este cam singura rețea utilizată preponderent de femei. Datele sunt din luna octombrie 2019, publicate pe statista.com.


De reținut că: Instagram este o componentă importantă a gigantului Facebook reprezentând momentan 25% din vânzări, Pinterest este platforma preferată de femei, iar Google apelează la emoție chiar și dacă promovează servicii bazate pe algoritmi.


0 comentarii

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Avatar placeholder

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.