Se pare că în vremuri de restriște, cele mai avute companii își dau seama că ajutorul lor e vital. Iată că era nevoie de o pandemie ca să vedem sprijin financiar (și nu numai) din partea marilor companii. Dar nu criticăm, ba chiar salutăm inițiativa lor și nu numai a lor.

👍 Facebook a anunțat că lansează un Centru de Informare despre COVID-19 care va fi disponibil în topul feed-ului utilizatorilor în curând cu scopul de a-i ține informați pe aceștia. Totodată, Facebook facilitează strângerea de fonduri în valoare de 20 de milioane de dolari pentru Organizația Mondială a Sănătății.

🌎 Google sprijină Organizația Mondială a Sănătății și agenții guvernamentale cu 25 de milioane de dolari pentru Google Ads. Totodată, pentru persoanele care caută informații despre simptome, prevenție sau tratament, Google lucrează la extinderea Panoului de Informare pentru condiții de siguranță și include un panou special dedicat noului coronavirus.


🌐 LinkedIn și-a unit forțele cu alte 24 de companii din Bay Area pentru a strânge fonduri în valoare de 22 de milioane de dolari. Cel puțin acesta e pragul inițial. Suma strânsă va merge către organizații aflate în prima linie în lupta cu Covid-19.


🎵 TikTok se alătură altor câteva platforme digitale în sprijinul inițiativelor legate de COVID-19 și donează 10 milioane de dolari Organizației Mondiale a Sănătății. 

🐦Twitter a anunțat că va împărți în mod egal donația de 1 milion de dolari către două organizații: Comitetul de Protejare a Jurnaliștilor (Committee to Protect Journalists) și Fundația Internațională a Femeilor din Media (International Women’s Media Foundation) pentru a-i sprijini în special pe cei care fac reportaje despre COVID-19.


💬 WhatsApp a lansat un chatbot creat împreună cu Organizația Mondială a Sănătății care oferă acces  gratuit la informații actualizate despre noul coronavirus. 

🏠 Instagram a lansat un nou sticker pentru Instastories cu „STAY HOME” pentru a încuraja oamenii să rămână în case și să împiedice răspândirea virsului COVID-19. Un gest frumos și simplu. Atât s-a putut. De ajutor financiar s-a ocupat mama Instagramului, Facebook, când a anunțat donațiile către asociații și bursele de 100 de milioane de dolari pentru afaceri mici și mijlocii. Încă nu sunt noutăți despre subiect, apropo. 

Pe scurt, încercăm să le fim recunoscători tuturor și poate, poate să învățăm ceva din toată povestea asta tristă: să fim solidari, chiar și în izolare. 🤗


1 comentariu

Lipovan · 28 martie 2020 la 12:11

Un lucru bun!

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Avatar placeholder

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.