Poate ați observat și voi că în ultima vreme, e o întrecere în update-uri a rețelelor de socializare. În fiecare zi, greii social media se chinuie să scoată ceva nou pentru a crea utilizatorilor o experiență mai plăcută și pentru a se menține în rândul preferatelor de către aceștia. Hai să vedem o parte dintre cele mai notabile update-uri:

1. Instagram testează etichetarea produselor în descrieri

Cu toții ne confruntăm cu marea problemă a Instagram-ului și anume faptul că nu se pot folosi link-uri de niciun fel în descrieri. Dar iată că încercarea de a deveni o platformă de e-commerce pare să dea roade și un început ar fi posibilitatea de a eticheta produse în descrierea (caption) imaginilor sau a clipurilor publicate. Încă este în faza de testare și abia așteptăm verdictul.

2. Cum funcționează algoritmii TikTok?

Nu mai e nicio surpriză faptul că TikTok câștigă teren de la zi la zi și utilizatori de toate vârstele sunt vrăjiți de puterea clipurilor video și a efectelor. Dar cum funcționează, totuși, TikTok? Cum ajung la noi toate clipurile pe care le vedem? 

În mod evident, clipurile pe care le vedem sunt prezentate pe baza intereselor selectate inițial. Dar un alt indicator puternic este durata vizionării unui clip. Astfel, dacă vezi un clip până la final, e foarte posibil să ți se mai arate clipuri ale aceluiași creator. 

Pe scurt, clipurile care îți apar în feed sunt arătate pe baza interacțiunilor tale, dar și în funcție de informația din clip (descriere, hashtag-uri sau sunet). 

3. Twitter lansează clipuri audio în tweet-uri 

După o serie de teste, Twitter a lansat opțiunea de a adăuga clipuri audio de 140 de secunde în tweet-uri în rândul câtorva utilizatori de iOS.  

Pentru a crea clipuri audio într-un tweet, utilizatorii vor trebui să apese pe pictograma de jos (dreapta), apoi vor putea înregistra vocea. 

4. Facebook notifică cititorii când articolele sunt mai vechi de 90 de zile

Facebook plănuiește să avertizeze utilizatorii că ceea ce urmează să citească ar fi învechit. Asta ca urmare a feedback-ului oferit de utilizatori în privința credibilității și a noutății conținutului citit. Așa că, recent Facebook a introdus o notificare care va anunța utilizatorii când articolul pe care urmează să-l deschidă este mai vechi de 90 de zile.

5. Google lansează Keen, o aplicație similară cu Pinterest 

Vă mai amintiți de Hobbi, aplicația lansată de Facebook cu același scop pe care îl are Pinterest? 

Ei bine, Google a decis să lanseze o aplicație similară, numită Keen pentru „a avea un loc în care să împărtășești interesele cu cei dragi și să găsești lucruri care să-ți facă viața mai frumoasă”. Keen va permite să găsești conținutul pe care îl adori, să distribui colecțiile cu alții și să descoperi conținut nou similar cu cel deja salvat. 

6.  Instagram testează feed-ul cu două rânduri de stories

Vezi dublu? Nu e de la tine, e de la ei. Instagram testează un nou format în care va afișa mai proeminent story-urile în feed. Adică în loc de rândul de sus în care vedeai story-urile, acum vor fi două rânduri. Din câte ne dăm seama, aceste teste sunt fie un experiment, fie un indiciu clar că platforma se îndreaptă către un feed dedicat story-urilor. Cum ți se pare treaba asta?

Cam așa s-au văzut ultimele zile în social media. Voi ce ați mai descoperit nou?


0 comentarii

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Avatar placeholder

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.