Se întâmplă chiar acum: rețelele de socializare fac update-uri constant iar dacă social media este mediul în care ne petrecem mai tot timpul și în care lucrăm, ar fi bine să știm că:

1. Twitter nu vrea să adauge buton de editare

În continuare trebuie să avem grijă ce „păsărică” ne iese din taste când postăm un tweet căci Twitter nu permite editarea acestuia decât în cazul unor mii de retweet-uri ale aceluiași post.

2. LinkedIn folosește AI ca să șteargă conturile false

Cu peste 660 de milioane de utilizatori, platforma LinkedIn folosește algoritmi de machine learning și inteligență artificială ca să detecteze conturile false sau care promovează conținut neadecvat și, ulterior, să le restricționeze. 🕵️‍♂️

3. Instagram: mai multe filtre, mai puține like-uri

Ne plac filtrele de pe Instagram pentru că ne ajută să construim o imagine perfectă. Fie că e un selfie, fie că e un peisaj, ne place să alterăm realitatea și să creionăm o imagine ideală. Dar un studiu recent arată că engagementul postărilor cu imagini exagerat de editate scade semnificativ. Motivul e simplu: arată multă vanitate și lipsă de sinceritate.

4. Twitter elimină Audience Insights din Analytics

Acum chiar voiați să știți totul despre audiența vostră pe Twitter? Ei bine, Twitter va elimina opțiunea de a vedea Audience Insights din Twitter Analytics la sfârșitul lunii ianuarie. De ce? Și noi încercăm să aflăm, dar până acum Twitter nu a dat nicio lămurire. 🤷‍♂️

5. Instagram renunță la butonul de IGTV din homepage

IGTV e încă aici, dar nu în homepage. 📺Ca să păstreze un layout curat și simplu, Instagram a renunțat la butonul de IGTV din homepage. Motivul: prea puțini utilizatori dădeau click pe el, iar conținutul IGTV oricum poate fi văzut în Feed sau în Explore.

6. Una din trei femei urmărește influenceri deși o fac să se simtă prost despre ea însăși

În contradicție cu fenomenul de „instant gratification”, a apărut un soi de auto-pedepsire a femeilor care continuă să urmărească influenceri pe Instagram chiar dacă aceștia le fac să se simtă prost despre ele însele. Conform unui studiu derulat de Stylist, una din trei femei procedează astfel.
Fie că e presiunea dată de standardele de frumusețe (chiar dacă acestea sunt amplificate mult de programele sau de aplicațiile de editare foto) sau nevoia de auto-sancționare pentru că nu se ridică la nivelul așteptărilor „impus” de societate, e un fenomen care ia amploare deși ar trebui contracarat.
Noi zicem așa: mai puțină energie negativă și mai multă aspirație către lucruri care contează cu adevărat și care ne inspiră, nu?

7. Nou pe Instagram: sticker cu hartă pentru Instastory

Dacă tot știu toți prietenii noștri (și nu numai) ce facem pe Instagram, de ce să nu știe exact și unde suntem? Instagram lucrează la noi stickere (pentru InstaStories) care vor afișa o porțiune de hartă cu localitatea în care te afli. Din motive de siguranță, acestea nu vor putea fi mărite (pentru a afla cu exactitate locul).

Pe scurt, dacă folosești Twitter pentru o afacere îți va fi cam greu să vezi cui te adresezi, LinkedIn se luptă pentru cea mai „curată” rețea de socializare, filtrele de pe Instagram își pierd farmecul. Ah, și să nu uităm: să nu mai urmărim influenceri care ne fac să ne scadă stima de sine. ✋


0 comentarii

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Avatar placeholder

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.