Se încheie prima lună a lui 2020, o lună cu multe noutăți din social media:  vom putea vedea mesajele și pe Instagram web, Facebook face politică în continuare, Twitter elimină Audience Insights, LinkedIn detectează și elimină conturile false și unde mai punem că: 

1. Off-Facebook activity permite mai mult control asupra datelor share-uite

Pentru cei care nu mai vor ca datele lor să fie colectate de gigantul Facebook, a apărut opțiunea Off-Facebook activity.
Poate veți avea surpriza să aflați câte știe Facebook despre voi când accesați link-ul. Ei bine, acum puteți debifa această opțiune și naviga în voie. În mod evident, datele se folosesc pentru publicitate, ajutând companiile să găsească audiențele potrivite. Și nu, nu veți scăpa de ad-uri, ci doar vor fi mai puțin personalizate. Dar până la urmă nu e treaba lui Facebook cu activitățile off-Facebook, nu?

2. Ronaldo are 200 de milioane de followers pe Instagram

via GIPHY

Putem spune că legendarul Cristiano Ronaldo joacă fotbal doar din pasiune din moment ce venitul lui anual provenit din postările promovate pe Instagram ajunge la 48 de milioane de euro, cu mult mai mult decât câștigă la Juventus (aproximativ 34 de milioane de euro anual). Cel mai apreciat fotablist al momentului este validat de fanii săi de pe Instagram care recent au ajuns la 200 de milioane. 🎉

3. Bianca Andreescu primește 35.000 de dolari pentru o postare pe Instagram 

În timp ce unii se chinuie să devină influenceri, alții (sau altele) „doar” joacă bine tenis și primesc 35.000 de dolari pentru o postare. Numărul 6 WTA, canadianca Bianca Andreescu, a devenit un nume celebru în lumea tenisului și, odată cu faima, a crescut și numărul fanilor din social media: peste 700.000. Sigur, e departe de recordul menționat mai sus, dar să-i dăm puțin credit căci e abia la începutul carierei. 😉

4. Poți să folosești social media ca să ajuți o comunitate

Deși unii consideră rețelele de socializare un rău necesar, alții demonstrează că sunt și cauze nobile care intră în atenția utilizatorilor. Cel mai recent exemplu ar fi chiar incendiile din Australia care au generat reacții virale în social media și i-au făcut pe oameni să acționeze instant. În acest sens, comedianta australiancă Celeste Barber a reușit să strângă peste 34 de milioane de dolari în doar câteva zile prin Facebook fundraiser. Și acesta este doar un exemplu. Astfel de campanii de strângere de fonduri au loc zilnic. 👍

5. Tinder introduce noi setări de siguranță

Tinder anunță că va deveni ceva mai sigur, apărând noi funcții de siguranță pentru utilizatori:

  • o integrare cu aplicația de siguranță personală Noonlight, care va oferi un serviciu de siguranță ce leagă utilizatorii la serviciile personale de urgență;
  • autentificare cu verificare foto prin compararea unei fotografiii realizate în timp real cu cea de profil;
  • un Centru de Siguranță ușor accesibil în aplicație.

Reținem că era necesară introducerea opțiunii Off-Facebook Activity, talentul adevărat te transformă într-un influencer cu renume, crowdfunging-ul pe social media atinge cote noi,  iar Tinder se „luptă” să devină o rețea mai sigură.
Până data viitoare, scroll on!  ✌️


0 comentarii

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Avatar placeholder

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.