Trăim vremuri tulburi care ne cam zguduie din toate încheieturile: ne-am izolat în case, ne reorientăm sau reorganizăm afacerile și păstrăm distanța socială. Dar unde va duce toată asta? Și cum se vede asta în online? Ei, să încercăm să ne păstrăm calmul și optimismul că mai sunt și vești bune:

Facebook oferă burse de 100 milioane de euro ajutând afacerile mici afectate de COVID-19

Pandemia de Covid-19 îi pune la grea încercare pe antreprenorii din toată lumea.  Deja multe afaceri mici și mijlocii din mai multe sectoare de activitate sunt afectate și acesta este doar începutul urmând să ne confruntăm cu probleme economice mult mai grave în lunile ce urmează. 

În sprijinul antreprenorilor, Facebook a anunțat recent că oferă o bursă de 100 de milioane de euro pentru 30.000 de afaceri mici din 30 de țări ajutând comunitățile în care Facebook operează. Banii alocați vor fi atât cash, cât și sub formă de credite pentru publicitate (Facebook Ads). Cine e eligibil pentru bursă? Încă nu au anunțat, dar cine știe?

Social media, folosită pentru a urmări impactul coronavirusului 

Social media este o componentă importantă în algoritmii de date folosiți pentru a urmări impactul global al COVID-19. În doar o lună, termenul „coronavirus” a folosit în peste 19 milioane de menționări pe Twitter doar în SUA. 

Au apărut jocuri de izolare pe social media 😂

Nu mai trebuie să spunem că oamenii sunt inventivi mai ales când vine vorba de stat prea mult în casă. 😀
Carantina sau izolarea în case i-a determinat să pe oameni să născocească jocuri de izolare online. Vă dăm doar un exemplu: 

Pe un model devenit celebru pe la alții, vă invităm la Jocurile Izolării cu ai noștri. Have fun și așteptăm să ne spuneți ce au decis „sorții”!

تم النشر بواسطة ‏‎We Love Sport‎‏ في الأربعاء، ١٨ مارس ٢٠٢٠

Cum să acționezi în social media pe timpul crizei? 

Nu e chiar ușor de gestionat o criză sau o situație ca cea prezentă din partea unui brand. Dacă nu știi ce poziție și ce măsuri să iei sau cum ar trebui să comunici în continuare sau în viitoare situații de criză, există un webinar în data de 7 aprilie care poate să te ajute. Temele de discuție vor fi: 

  • cum să întâmpini așteptările clienților și cum să comunici în toate stadiile unei crize;
  • bune practici și sfaturi de folosire a social media în timpul unei crize;
  • cum să faci marketing ca reacție la situații – cu exemple actuale (Covid-19). 

92% dintre utilizatori folosesc regulat emoji

92% dintre utilizatori au folosit sau folosesc regulat emoji în mesaje. Și nu ar trebui să ne mire. E ceea ce adaugă factorul uman sau emoția în texte al cărui ton e greu uneori de setat prin cuvinte.

  • dacă includ emoji, 57% dintre postările pe Facebook primesc mai multe like-uri, iar 33% mai multe share-uri. 👍
  • rata de engagement pe Instagram crește la 48% dacă postările includ emoji. ❤
  • 25% dintre tweet-urile cu emoji au un engagement mai mare. 🙋

Voi ce ziceți? E adevărat? 😉

Până data viitoare, să faceți bine-bine! Stay safe! Keep calm and…


0 comentarii

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Avatar placeholder

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.