Primăvara asta ne-a prins cu vești semnificative de la giganții social media. Trecem în revistă doar câteva, ca să nu vă plictism:

1. Nou de la Youtube: 

A apărut o opțiune care le permite părinților să monitorizeze istoricul clipurilor video văzute de copii.

Știm cu toții că Youtube e platforma preferată a copiilor. Dar, pe cât de ofertantă este din punct de vedere al conținutului, pe atât de riscant este să permiți copiilor să navigheze în voie pe YouTube. 

Așa a apărut YouTube Kids (în 2015). Dar pentru copii mai măricei care vor să exploreze conținutul oferit prin YouTube există această nouă opțiune care le permite părinților să aleagă dintre cele 3 niveluri de monitorizare a activității copiilor lor:

9️⃣➕ Explore: pentru copii de peste 9 ani, include vloguri, tutoriale, clipuri despre gaming, muzică, știri și conținut educativ.

1️⃣3️⃣➕Explore More: pentru copii de peste 13 ani, include o gamă mai largă de clipuri și live streams.

🌐 Most of Content: aproape toate clipurile de pe YouTube mai puțin cele cu restricții de vârstă sau cele din categoria topicurilor sensibile. 

Mai multe detalii găsiți aici.

2. Model nou de la Twitter: abonament plătit

Twitter dezvoltă un model bazat pe abonament plătit, fără publicitate, potrivit unui raport Bloomberg. Este un plan pe care Twitter îl consideră de câțiva ani, dar în ultimul an (odată cu începutul pandemiei) a devenit o prioritate.
Nu mai e un secret că profitul rețelei provine în mare parte din publicitate țintită, dar, comparativ cu modelul Facebook sau Snap, nu este deloc strălucit: aproximativ 0.8% din piața publicității digitale, potrivit EMarketer. 

Twitter GIF - Find & Share on GIPHY

Așa că, în câteva luni, modelul Twitter se poate schimba: utilizatorii fideli se vor putea bucura doar de conținutul pe care îl preferă, fără publicitate, dar în schimb vor plăti un abonament către rețeaua de socializare și vor obține:

  • Un feed fără ad-uri;
  • Tweetdeck – tweet-uri din mai multe cronologii în timp real. Twitter consideră că acest serviciu merita plătit de mai demult;
  • Conținut exclusiv (ca un fel de newsletter);
  • Clipuri video high quality;
  • Verificare – acel semn distinctiv care verifică conturile notabile;
  • Date analitice – date demografice despre utilizatori;
  • Opțiuni personalizate pentru utilizatori: hashtags, stickere, alegerea culorilor etc. 

Acum ne vine în minte întrebarea: voi ați plăti un abonament la Twitter fără publicitate? 

Cam atât pentru începutul ăsta de martie. Să fie o primăvară cu mult soare și vești bune! Voi ce ați mai aflat nou? 


0 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.